francess
on
02/02/2023

5 prekvapivých dôvodov, prečo písať newsletter

Newsletter je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov - napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri zvláštne? A prečo sa s tým vôbec zaoberať? Dôvody, prečo sa zaoberať newsletterom Začnime týmtoPrečomali by ste začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou. 1.Je vaša Google mení…

Newsletter je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov – napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri zvláštne? A prečo sa s tým vôbec zaoberať?

Dôvody, prečo sa zaoberať newsletterom

Začnime týmtoPrečomali by ste začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou.

1.Je vaša

Google mení algoritmus, sociálne siete vám dávajú tieňový zákaz (výrazne obmedzený dosah, skrytá aktivita) a mohol by som pokračovať donekonečna. Newsletter č. Newsletter je váš a pokiaľ si ľudia budú chcieť prečítať vaše správy, budú mať možnosť.

2.Personalizácia a škálovateľnosť v jednom

Ľudia sú zvyknutí na osobné správy v e-mailoch. Priatelia, kolegovia, rodina… Preto si neustále kontrolujeme e-maily.

3.Nízke náklady

Newsletter môžete začať dostávať na adreseMailerLitu úplne zadarmo. Magnet pre predplatiteľov (niečo, čo vaši predplatitelia dostanú za predplatné) môže byť vytvorený aj zadarmo alebo za veľmi nízku cenu. Hlavnou investíciou je teda čas, ktorý venujete tvorbe obsahu.

4.Bez rozptyľovania / priestor pre dlhý obsah

Zapojiť niekoho do sociálnych médií je náročná úloha. Aj keď sa vám to podarí, udržať pozornosť dnešných „bab“ na dlhší čas je takmer nemožné. Pútavý e-mail však môže mať aj niekoľko strán textu a ľudia si ho prečítajú.

5.Čísla

Že má e-mailNávratnosť investície približne 36xalebo že každý zákazník má hodnotu[1 dolár mesačne, hoci je to pravdepodobne menej](https://pamneely.com/email-subscriber-value-2/#:~:text=Each email subscriber is worth,a list of 10%2C000 subscribers.) možno ste počuli. Kým však nezažijete silu newslettera, nie je to to isté.

Pre mňa osobne bol e-mail s dvadsiatimi ľuďmi oproti sledovaniu sociálnych sietí niekoľkonásobne účinnejším nástrojom. A bude to tak. Tak ako verím, že to môže byť aj pre vás.

Dajte mi vedieť v komentároch, aké sú vaše skúsenosti s newsletterom!

author_name

author_bio

I am a heading

If you’re curious, this is Website Ipsum. It was specifically developed for the use on development websites. Other than being less confusing than other Ipsum’s, Website Ipsum is also formatted in patterns more similar to how real copy is formatted on the web today.

  • This is a list item.
  • This is a list item.
  • This is a list item.

No spam, ever.

prihlásiť sa k odberu newslettera

žiadny spam, nikdy, sľubujem

Odebírat

Ako získať spätné odkazy? 3 tipy pre nízko visiace ovocie

Získavanie spätných odkazov je tvrdá práca. Je to však oveľa menej práce, ako si ľudia často myslia. Existuje množstvo rozsiahlych článkov o tom, ako ich vytvoriť, a sú skvelé. Pozriem sa na 3 tipy, ktoré sú zrelými jablkami visiacimi vo svete linkbuildingu. Inými slovami, nezaberú veľa času a ten, ktorý zaberú, je veľmi užitočný. Ak…

francess

5 zásad, ktoré zlepšia vašu stránku

Pozornosť je najcennejšou komoditou v online svete. Ale je to ako s vodou. Môže pretekať cez vaše stránky ako strecha pri daždi alebo sa môže usadiť na vašich stránkach a vytvoriť bazén, ktorý bude čerstvým zdrojom vlhkosti pre celú vašu firmu. Ako to však dosiahnuť? Jednoduché. Svoju stránku musíte prispôsobiť tomu, ako funguje pozornosť ľudí.…

francess

GPT-4 vše co potřebujete vědět (2023)

Služba GPT Chat zmenila predstavu mnohých ľudí o tom, čo vlastne modely AI sú a čo dokážu. Po chate GPT-3 prichádza GPT-4, ktorý bude ešte...

Vojtěch Bruk
GPT 4 náhledový obrázek
GPT 4 náhledový obrázek