Newsletter je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov – napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri zvláštne? A prečo sa s tým vôbec zaoberať?
Dôvody, prečo sa zaoberať newsletterom
Začnime týmtoPrečomali by ste začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou.
1.Je vaša
Google mení algoritmus, sociálne siete vám dávajú tieňový zákaz (výrazne obmedzený dosah, skrytá aktivita) a mohol by som pokračovať donekonečna. Newsletter č. Newsletter je váš a pokiaľ si ľudia budú chcieť prečítať vaše správy, budú mať možnosť.
2.Personalizácia a škálovateľnosť v jednom
Ľudia sú zvyknutí na osobné správy v e-mailoch. Priatelia, kolegovia, rodina… Preto si neustále kontrolujeme e-maily.
3.Nízke náklady
Newsletter môžete začať dostávať na adreseMailerLitu úplne zadarmo. Magnet pre predplatiteľov (niečo, čo vaši predplatitelia dostanú za predplatné) môže byť vytvorený aj zadarmo alebo za veľmi nízku cenu. Hlavnou investíciou je teda čas, ktorý venujete tvorbe obsahu.
4.Bez rozptyľovania / priestor pre dlhý obsah
Zapojiť niekoho do sociálnych médií je náročná úloha. Aj keď sa vám to podarí, udržať pozornosť dnešných „bab“ na dlhší čas je takmer nemožné. Pútavý e-mail však môže mať aj niekoľko strán textu a ľudia si ho prečítajú.
5.Čísla
Že má e-mailNávratnosť investície približne 36xalebo že každý zákazník má hodnotu[1 dolár mesačne, hoci je to pravdepodobne menej](https://pamneely.com/email-subscriber-value-2/#:~:text=Each email subscriber is worth,a list of 10%2C000 subscribers.) možno ste počuli. Kým však nezažijete silu newslettera, nie je to to isté.
Pre mňa osobne bol e-mail s dvadsiatimi ľuďmi oproti sledovaniu sociálnych sietí niekoľkonásobne účinnejším nástrojom. A bude to tak. Tak ako verím, že to môže byť aj pre vás.
Dajte mi vedieť v komentároch, aké sú vaše skúsenosti s newsletterom!