Stránku bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jeho zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba.
Niekoľkokrát som sa stretol s úlohou zvýšiť návštevnosť – pre svoje vlastné projekty aj pre projekty svojich klientov.
Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie.
Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na vaše webové stránky
Zaujímavý blog. Dobre napísané prípadové štúdie. Príležitosť získať zľavu. To všetko môžu byť zmysluplné dôvody na prilákanie zákazníkov na vaše webové stránky.
Vžite sa do ich situácie a spýtajte sa sami seba, či by ste boli ochotnívlastnú webovú stránku, ak by nebola vaša.
SériaNapríklad majitelia webových stránok sú hrdí na sekciu „história spoločnosti“, ale keby to nebola ich spoločnosť, priznali by, že je to úplne nezaujímavá sekcia.
Pozrite sa na web očami svojich zákazníkov.
Maximalizujte kontaktné body/miesta, cez ktoré sa dostanete na svoje webové stránky
Firmy.cz,Google my business, e-mailové podpisy, kliknutia zo spriatelených webových stránok, QR kód v pobočke, sociálne siete – a mohli by sme pokračovať donekonečna.
Čím viac spôsobov, ako sa dostať na vašu webovú stránku, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa tam niekto skutočne dostane.
Premyslite si a zjednodušte spôsob, akým možno navštíviť vašu webovú stránku, a to pomocou všetkých miest a spôsobov, ktoré vás napadnú.
Kvalitný obsah
Kvalitný obsah je pre návštevníkov, nie pre vás. Ak to akceptujete a začnete publikovať takýto obsah, uvidíte výsledky.
SEO
SEO (alebo optimalizácia návštevnosti) je súbor metód, ktoré pomáhajú prirodzene prilákať návštevníkov na vaše webové stránky. Je obrovský rozdiel medzi tým, keď robíte SEO na základnej úrovni, a tým, keď ho nerobíte vôbec. Ak nerobíte SEO, prečítajte si tieto tri základné články, začnite uplatňovať rady v nich uvedené a očakávajte výsledky.
Zhrnutie
Získať návštevníkov na svoje webové stránky nie je jednoduchá úloha, ale keď sa vám to podarí, budete z toho profitovať po celú dobu existencie vašich webových stránok.
Čo sa rozhodne oplatí.
Dajte mi vedieť v komentároch, či aj vy riešite problém s dopravou, alebo – čo sa vám osvedčilo?