Ako zvýšiť návštevnosť webových stránok (2023)

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba. Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát - na vlastných projektoch aj na projektoch klientov. Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie. Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na…

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba.

Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát – na vlastných projektoch aj na projektoch klientov.

Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie.

Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na vašu webovú stránku

Zajímavý blog. Vypísané prípadové štúdie. Možnosť získať zľavu. To všetko môžu byť zmysluplné dôvody, ktoré prilákajú zákazníkov na vašu webovú stránku.

Vžite sa do ich situácie a položte si otázku, či by ste išli na vašu stránku, keby nebola vaša.

Napr. mnohí majitelia stránok sú hrdí na sekciu “história spoločnosti”, ale keby to nebola ich spoločnosť, priznali by, že je to úplne nezaujímavá sekcia.

Pozrite sa na web očami svojich zákazníkov.

Maximalizujte dotykové body/miesta, cez ktoré sa dostanete na svoj web

Firmy.cz, Google my business, e-mailové podpisy, prekliky zo spriatelených stránok, QR kód v pobočke, sociálne siete – a mohli by sme pokračovať donekonečna.

Čím viac spôsobov, ako dostať ľudí na vašu stránku, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa tam niekto skutočne dostane.

Premýšľajte a zjednodušte možnosť dostať sa na svoju stránku pomocou všetkých miest a spôsobov, ktoré vás napadnú.

Kvalitný obsah

Kvalitný obsah je pre vašich návštevníkov, nie pre vás. Ak to prijmete a začnete takýto obsah publikovať, uvidíte výsledky.

SEO

SEO (alebo optimalizácia pre vyhľadávače) je súbor metód, ktoré pomáhajú prirodzene prilákať návštevníkov na vaše webové stránky. Je obrovský rozdiel medzi tým, keď SEO robíte na základnej úrovni, a tým, keď ho nerobíte vôbec. Ak SEO nerobíte, prečítajte si tri základné články, začnite uplatňovať rady v nich uvedené a očakávajte výsledky.

Summary

Získať návštevníkov na svoje stránky nie je jednoduchá úloha, ale keď sa vám to podarí, budete z toho profitovať po celú dobu existencie vašich stránok.

čo sa rozhodne oplatí.

Dajte mi vedieť v komentároch, či aj vy riešite problém s návštevnosťou, prípadne – čo sa vám osvedčilo?

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Som. Som. Minimalistický kontrolný zoznam SEO

Kontrolné zoznamy SEO existujú v mnohých podobách. V zahraničí sa môžete inšpirovať Backlink alebo Ahrefs. V našich končinách existuje kontrolný zoznam venovaný SEO analýze od Pavla Ungera. Osobne som však chcel vytvoriť jednoduchý, nenáročný a užitočný kontrolný zoznam, ktorý vám prinesie výsledky. Tak som ho vytvoril. Používam ho pri každom článku. Je to Pareto checklist.…

Vojtěch Bruk

Seo články, ako ich písať? 5 tipov

Mnohí majitelia a prevádzkovatelia webových stránok chcú pre svoje webové stránky SEO články. Ale čo to vlastne znamená? Pokúsim sa odpovedať na túto otázku a pridám päť tipov, ako dosiahnuť, aby SEO články boli aj vaše. O čom to celé je SEO články sú články, ktoré sú optimalizované tak, aby sa zobrazovali vo vyhľadávačoch. Inými…

Vojtěch Bruk

Článok sa nezobrazuje v Google – jednoduchý tip na opravu

Nezobrazuje sa váš článok v Googli? Dôvodov môže byť viacero. Možno je horší ako vaša konkurencia, možno máte len úplne novú doménu alebo ste si len vybrali príliš populárne kľúčové slovo. Často ide o kombináciu všetkých uvedených možností. Často však pomôže jednoduchá vec. Ktorá trvá asi 10 sekúnd. Odoslanie url adresy článku do služby Google…

Vojtěch Bruk