Ako zvýšiť návštevnosť webových stránok (2023)

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba. Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát - na vlastných projektoch aj na projektoch klientov. Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie. Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na…

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba.

Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát – na vlastných projektoch aj na projektoch klientov.

Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie.

Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na vašu webovú stránku

Zajímavý blog. Vypísané prípadové štúdie. Možnosť získať zľavu. To všetko môžu byť zmysluplné dôvody, ktoré prilákajú zákazníkov na vašu webovú stránku.

Vžite sa do ich situácie a položte si otázku, či by ste išli na vašu stránku, keby nebola vaša.

Napr. mnohí majitelia stránok sú hrdí na sekciu “história spoločnosti”, ale keby to nebola ich spoločnosť, priznali by, že je to úplne nezaujímavá sekcia.

Pozrite sa na web očami svojich zákazníkov.

Maximalizujte dotykové body/miesta, cez ktoré sa dostanete na svoj web

Firmy.cz, Google my business, e-mailové podpisy, prekliky zo spriatelených stránok, QR kód v pobočke, sociálne siete – a mohli by sme pokračovať donekonečna.

Čím viac spôsobov, ako dostať ľudí na vašu stránku, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa tam niekto skutočne dostane.

Premýšľajte a zjednodušte možnosť dostať sa na svoju stránku pomocou všetkých miest a spôsobov, ktoré vás napadnú.

Kvalitný obsah

Kvalitný obsah je pre vašich návštevníkov, nie pre vás. Ak to prijmete a začnete takýto obsah publikovať, uvidíte výsledky.

SEO

SEO (alebo optimalizácia pre vyhľadávače) je súbor metód, ktoré pomáhajú prirodzene prilákať návštevníkov na vaše webové stránky. Je obrovský rozdiel medzi tým, keď SEO robíte na základnej úrovni, a tým, keď ho nerobíte vôbec. Ak SEO nerobíte, prečítajte si tri základné články, začnite uplatňovať rady v nich uvedené a očakávajte výsledky.

Summary

Získať návštevníkov na svoje stránky nie je jednoduchá úloha, ale keď sa vám to podarí, budete z toho profitovať po celú dobu existencie vašich stránok.

čo sa rozhodne oplatí.

Dajte mi vedieť v komentároch, či aj vy riešite problém s návštevnosťou, prípadne – čo sa vám osvedčilo?

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Ako nájsť vyhľadávanie kľúčových slov (zadarmo)

Vyhľadávanie kľúčových slov je kľúčový údaj, ktorý treba mať na pamäti pri tvorbe nového obsahu alebo optimalizácii existujúceho obsahu. Existuje množstvo skvelých platených SEO nástrojov, ktoré vám presne toto umožňujú. Ale o nich až nabudúce. Dnes sa pozrieme na to, ako to urobiť zadarmo. Existujú tri základné možnosti. Šepkár a zoznam Google Zadajte do vyhľadávača…

Vojtěch Bruk

SEO nie je o kľúčovom slove, SEO je o stretávaní sa s ľuďmi

Ťažké váhy sveta SEO nesklamali a na tohtoročnom WordCamp Brno priniesli tipy, ktoré v päť rokov starej e-knihe o SEO vašej obľúbenej agentúry naozaj nenájdete. SEO nie je o vyhľadávačoch, SEO je o tom, aby vás našli. Kdekoľvek. Táto myšlienka bola červenou niťou celej debaty. A čo to vlastne znamená? SEO siaha ďaleko za hranice…

Vojtěch Bruk

Recenzia knihy Collabim

Ak neviete, čo je to Collabim, môžete si najprv pozrieť článok Ocenenie Collabimu. Collabim je SEO nástroj, ktorý vám umožňuje merať vaše pozície pre určité kľúčové slová, vykonávať rôzne analýzy alebo sledovať vašu konkurenciu vo vyhľadávačoch.

Vojtěch Bruk