5 prekvapivých dôvodov, prečo písať newsletter

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov - napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať? Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou. 1. Je…

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov – napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať?

Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera

Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou.

1. Je váš

Google mení algoritmus, sociálne siete vám dávajú tieňový zákaz (výrazne obmedzený dosah, skrytá aktivita) a mohol by som pokračovať donekonečna. Newsletter nie. Newsletter je váš a pokiaľ ľudia chcú čítať vaše správy, môžu ich čítať.

2. Personalizácia a škálovateľnosť v jednom

Ľudia sú zvyknutí na osobné správy pomocou e-mailu. Priatelia, kolegovia, rodina… Preto neustále kontrolujeme e-mail.

3. Nízke náklady

Na MailerLit si môžete založiť newsletter úplne zadarmo. Lead magnet (niečo, čo vaši odberatelia dostanú za prihlásenie sa k odberu) môžete vytvoriť tiež zadarmo alebo za mimoriadne nízke náklady. Hlavnou investíciou je teda čas, ktorý vložíte do vytvorenia obsahu.

4. Pozornosť/priestor pre dlhý obsah

Zapojiť niekoho do sociálnych médií je náročná úloha. Aj keď sa vám to podarí, udržať pozornosť dnešných “prehliadačov” na dlhší čas je takmer nemožné. Pútavý e-mail však môže mať niekoľko strán textu a ľudia si ho prečítajú.

5. Čísla

Tento e-mail má ROI približne 36x alebo že každý odberateľ má hodnotu [1 USD mesačne, aj keď je to pravdepodobne menej](

<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Affiliate marketing – kompletný úvod

Affiliate marketing neustále rastie. Existuje množstvo sietí, ktoré ho ponúkajú, a ak začnete dnes, budete mať stále skvelú pozíciu na to, aby ste z neho vyťažili čo najviac. V tomto článku sa dozviete: Čo je affiliate marketing a aké sú jeho hlavné výhodyČo môžete očakávať na oplátku a či sa affiliate marketingom môžete uživiťAké sú…

Vojtěch Bruk

Lacný marketing: 5 tipov, ako ušetriť

Spoločnosti a jednotlivci v súčasnosti čelia viacerým výzvam: zvyšujúce sa náklady,chladnúci dopyt,neisté vyhliadky... Všetko to vedie k potrebe znížiť a optimalizovať náklady. V rámci tejto optimalizácie je marketing dosť možno jednou z prvých vecí, na ktoré sa budete chcieť zamerať. V tomto článku sa teda pozrieme na to, na čo treba myslieť, než začnete, a…

Vojtěch Bruk

Propagácia webových stránok 5 jednoduchých (ale overených) tipov

Vytvorili ste webovú stránku, ale napriek vašej snahe ju (takmer) nikto nenavštevuje? Alebo ste dokonca zaplatili veľa peňazí agentúre a jediné návštevy na stránke sú aj mesiac po spustení stále vaše? Ak ste sa ocitli v tejto situácii, nezúfajte, je to frustrujúce, ale bežné. Dá sa to však zmeniť? Našťastie sa to dá. Len to…

Vojtěch Bruk