5 prekvapivých dôvodov, prečo písať newsletter

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov - napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať? Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou. 1. Je…

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov – napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať?

Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera

Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou.

1. Je váš

Google mení algoritmus, sociálne siete vám dávajú tieňový zákaz (výrazne obmedzený dosah, skrytá aktivita) a mohol by som pokračovať donekonečna. Newsletter nie. Newsletter je váš a pokiaľ ľudia chcú čítať vaše správy, môžu ich čítať.

2. Personalizácia a škálovateľnosť v jednom

Ľudia sú zvyknutí na osobné správy pomocou e-mailu. Priatelia, kolegovia, rodina… Preto neustále kontrolujeme e-mail.

3. Nízke náklady

Na MailerLit si môžete založiť newsletter úplne zadarmo. Lead magnet (niečo, čo vaši odberatelia dostanú za prihlásenie sa k odberu) môžete vytvoriť tiež zadarmo alebo za mimoriadne nízke náklady. Hlavnou investíciou je teda čas, ktorý vložíte do vytvorenia obsahu.

4. Pozornosť/priestor pre dlhý obsah

Zapojiť niekoho do sociálnych médií je náročná úloha. Aj keď sa vám to podarí, udržať pozornosť dnešných “prehliadačov” na dlhší čas je takmer nemožné. Pútavý e-mail však môže mať niekoľko strán textu a ľudia si ho prečítajú.

5. Čísla

Tento e-mail má ROI približne 36x alebo že každý odberateľ má hodnotu [1 USD mesačne, aj keď je to pravdepodobne menej](

<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Sociálne siete – ako o nich premýšľať a čo najlepšie ich využívať

Mám rád mentálne modely. Je to najlepší spôsob, ako niečo pochopiť a vedieť, ako získané vedomosti použiť. Existuje široká škála mentálnych modelov: Naval, Munger, Farnam street... Mám však stále pocit, že chýbajú mentálne modely pre konkrétne odvetvia. Takže dnes sa pozrieme na mentálny model, ako premýšľať o sociálnych médiách. Pretože keď pochopíte jeden, pochopíte ich…

Vojtěch Bruk
sociální sítě

Bezplatné fotoknižnice: 6 miest, ktoré navštevujem

Banky bezplatných fotografií rozdeľujú komunitu. Niektoré ich nepovoľujú, iné ich dôrazne neodporúčajú. Každý si musí urobiť vlastný názor. Osobne ich rád používam a v tomto článku sa s vami podelím o tie najlepšie. Pamätajte si, že si vždy musíte dôkladne preštudovať licenčné podmienky, ktoré majú fotobanky. 1. Pexels Pexels je fotobanka s najkrajšími fotografiami, aké…

Vojtěch Bruk

6+1 tipov, ako získať skvelú referenciu

Referencie sú pravdepodobne najlepším predajcom, akého môžete pre svoje podnikanie získať. Čo je však dobré mať na pamäti, aby boli referencie naozaj účinné? Čo je to referencia? V kontexte webu pod pojmom referencia / recenzia / posudok zvyčajne rozumieme odsek lichotivého textu, ktorý o vašej práci alebo výrobku napísal klient. V tomto článku sa zameriame…

Vojtěch Bruk