Pozrite sa na najlepšie BlackFriday ponuky
Ukázať ponuky
Vydáno: 03/10/2023
Aktualizováno: 29/08/2023

5 prekvapivých dôvodov, prečo písať newsletter

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov - napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať? Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou. 1. Je…

Internetový bulletin je jedným z najviac podceňovaných marketingových nástrojov – napriek tomu, že sa táto fráza opakuje už od roku 1997. Čo je však na newsletteri výnimočné? A prečo sa ním vôbec zaoberať?

Dôvody, prečo sa zapojiť do newslettera

Začnime prečo by ste mali začať vydávať newsletter? Nasledujúce tri dôvody sú skrátenou odpoveďou.

1. Je váš

Google mení algoritmus, sociálne siete vám dávajú tieňový zákaz (výrazne obmedzený dosah, skrytá aktivita) a mohol by som pokračovať donekonečna. Newsletter nie. Newsletter je váš a pokiaľ ľudia chcú čítať vaše správy, môžu ich čítať.

2. Personalizácia a škálovateľnosť v jednom

Ľudia sú zvyknutí na osobné správy pomocou e-mailu. Priatelia, kolegovia, rodina… Preto neustále kontrolujeme e-mail.

3. Nízke náklady

Na MailerLit si môžete založiť newsletter úplne zadarmo. Lead magnet (niečo, čo vaši odberatelia dostanú za prihlásenie sa k odberu) môžete vytvoriť tiež zadarmo alebo za mimoriadne nízke náklady. Hlavnou investíciou je teda čas, ktorý vložíte do vytvorenia obsahu.

4. Pozornosť/priestor pre dlhý obsah

Zapojiť niekoho do sociálnych médií je náročná úloha. Aj keď sa vám to podarí, udržať pozornosť dnešných “prehliadačov” na dlhší čas je takmer nemožné. Pútavý e-mail však môže mať niekoľko strán textu a ľudia si ho prečítajú.

5. Čísla

Tento e-mail má ROI približne 36x alebo že každý odberateľ má hodnotu [1 USD mesačne, aj keď je to pravdepodobne menej](

<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

E-mailový marketing – definitívny sprievodca

Emailový marketing je podľa môjho názoru jednou z najúčinnejších metód propagácie vôbec. V tomto článku sa naň pozrieme bližšie. Pozrieme sa na nástroje, cez ktoré ju môžete spustiť, a pozrieme sa aj na konkrétne tipy, ktoré môžete v tejto oblasti využiť, či už ste freelancer, malá firma alebo eshop. Čo je to e-mailový marketing? Je…

28/05/2024
Vojtěch Bruk

Ako si vytvoríte spisovateľskú rutinu? 3 jedinečné tipy

Mnoho ľudí sa ma pýta: Píšete sériu článkov o tom, ako si vytvoriť najlepšiu rutinu pri písaní? ... No, mňa sa nikto nepýta, ja sa občas pýtam sám seba, ale aj tak bude tento článok o tom, čo by som odporúčal. Základnými kameňmi sú pre mňa rutina, pracovný postup a nástroje. Poďme sa na ne…

24/05/2024
Vojtěch Bruk

Čo robí copywriter a potrebujete ho?

A copywriter je človek, ktorý píše texty. Potrebujete ho? Nepotrebujete. Ale potrebujete dobrý text. Jasne. Dobrý text: sú dôveryhodné,presvedčivé,vytvárajú zamýšľaný dojem. Vaša webová stránka sa nezaobíde bez dobrého textu. Alebo je to prinajmenšom ako streliť ho do kolena a žiadať od neho, aby zabehol polmaratón. Bude to mať ťažké. Takže copywritera nepotrebujete, ale ak nechcete…

19/05/2024
Vojtěch Bruk