Potrebujete webovú stránku? 5 otázok, ktoré vám to pomôžu zistiť

Ak sa niekoho opýtate, či potrebujete webovú stránku, zvyčajne odpovie áno. Najčastejšie z týchto dôvodov: Nemáte webovú stránkuMáte škaredú webovú stránkuNemáte webovú stránku od osoby, ktorej sa pýtate. Realita je však zložitejšia. A vrelo odporúčam odpovedať na 5 nižšie uvedených otázok skôr, ako sa spýtate dotyčných ľudí. Ako teda viete, či potrebujete webovú stránku? Otázky,…

Ak sa niekoho opýtate, či potrebujete webovú stránku, zvyčajne odpovie áno. Najčastejšie z týchto dôvodov:

  • Nemáte webovú stránku
  • Máte škaredú webovú stránku
  • Nemáte webovú stránku od osoby, ktorej sa pýtate
.

Realita je však zložitejšia. A vrelo odporúčam odpovedať na 5 nižšie uvedených otázok skôr, ako sa spýtate dotyčných ľudí.

Ako teda viete, či potrebujete webovú stránku?

Otázky, ktoré vám napovedia

Ak prejdete týmto lievikom otázok aspoň na úroveň 4, začal by som uvažovať o novej stránke.

Chceme webovú stránku z nejakého dôvodu?”

P.S. To, že vám niekto povie, aby ste ju mali, nie je dôvod.

Nemáte -> nepotrebujete web

Ano

Dá sa cieľ, ktorý chceme dosiahnuť pomocou webu, dosiahnuť efektívnejšie inými spôsobmi?

Ano -> nepotrebujete webovú stránku (zatiaľ)

Nie

Keď dosiahneme cieľ, ktorý od stránky očakávame (napr. nových zákazníkov), dokážeme ho zužitkovať (obslúžiť zákazníkov)?

Nie -> nepotrebujete najprv webovú stránku, skôr ju musíte zdražiť, rozšíriť tím, zefektívniť

Ano

Máme reálnu predstavu o webovom dizajne a jeho účinnosti?

Musíte sa opýtať niekoho z odvetvia alebo svojich známych, ktorí majú webové stránky.

Nie -> nepotrebujete webovú stránku

Ano

Má web zmysel aj v porovnaní so všetkými ostatnými možnosťami investovania?”

Nie -> web nepotrebujete

Ano

Nastal čas osloviť webového vývojára, agentúru alebo začať vytvárať web na vlastnú päsť. Ak do svojej žiadosti o návrh zahrniete odpovede na tieto otázky, tvorca si vás zamiluje – a môže vytvoriť oveľa lepší návrh.

Pre web platí rovnaké pravidlo ako pre outletové nakupovanie. Aj keď tovar nutne potrebujete, premyslite si, či ho budete potrebovať o tri dni alebo o niekoľko rokov.

Tieto otázky vám môžu pomôcť nájsť odpoveď.

Povedzte mi v komentároch, čo si myslíte o webovom dizajne!

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

11 tipov, ako získať viac odberateľov vášho newslettera

Investovať energiu a čas do rozvoja vášho newslettera je dobrý nápad. Popravde, v marketingu nenájdete príliš veľa lepších nápadov. Newsletter vás odlíši, má skvelú návratnosť investícií a buduje niečo, čo vám nezoberie ani zmena algoritmu alebo obmedzenie tretej strany.

Vojtěch Bruk

Čo je Canva a ako ju používať na propagáciu

Canva je jednoduchý grafický editor. Je veľmi jednoduchý na pochopenie a ovládanie a navyše dokáže množstvo vecí. V tomto článku sa naň pozrieme bližšie. Prečo Canva, a nie Photoshop? Čím sa Elementor snaží byť vo svete webových stránok, tým sa Canva snaží byť vo svete grafických editorov. Jednoduchý nástroj, ktorý si rýchlo osvojíte a ktorý…

Vojtěch Bruk

Sociálne siete – ako o nich premýšľať a čo najlepšie ich využívať

Mám rád mentálne modely. Je to najlepší spôsob, ako niečo pochopiť a vedieť, ako získané vedomosti použiť. Existuje široká škála mentálnych modelov: Naval, Munger, Farnam street... Mám však stále pocit, že chýbajú mentálne modely pre konkrétne odvetvia. Takže dnes sa pozrieme na mentálny model, ako premýšľať o sociálnych médiách. Pretože keď pochopíte jeden, pochopíte ich…

Vojtěch Bruk
sociální sítě