Článok sa nezobrazuje v Google – jednoduchý tip na opravu

Nezobrazuje sa váš článok v Googli? Dôvodov môže byť viacero. Možno je horší ako vaša konkurencia, možno máte len úplne novú doménu alebo ste si len vybrali príliš populárne kľúčové slovo. Často ide o kombináciu všetkých uvedených možností. Často však pomôže jednoduchá vec. Ktorá trvá asi 10 sekúnd. Odoslanie url adresy článku do služby Google…

Nezobrazuje sa váš článok v Googli? Dôvodov môže byť viacero. Možno je horší ako vaša konkurencia, možno máte len úplne novú doménu alebo ste si len vybrali príliš populárne kľúčové slovo.

Často ide o kombináciu všetkých uvedených možností.

Často však pomôže jednoduchá vec. Ktorá trvá asi 10 sekúnd.

Odoslanie url adresy článku do služby Google Search Console

  1. Prejdite na https://search.google.com/
  2. Vyberte svoju stránku v konzole:

Ako môžem odoslať článok do konzoly?

Potom stačí vložiť odkaz do “vyhľadávacieho poľa”:

A stlačte enter.

Požiadavka na indexovanie

Akonáhle zistíte, že Google článok nepozná, kliknite na “požiadať o indexovanie”. Po kliknutí budete musieť počkať asi minútu, kým Google overí, že váš článok existuje atď. Potom sa zobrazí potvrdenie, že je to hotové.

A je to hotové.

Funguje to naozaj?

Testoval som to na vlastnom obsahu. Článok Ako prepojiť Pinterest so stránkou WordPress som napísal pred viac ako rokom. Google ho nikdy neindexoval, preto sa nezobrazoval vo vyhľadávaní.

Vôbec. Článok ste nemohli nájsť, ani keby ste za názov uviedli názov mojej stránky.

Keď som adresu odoslal do konzoly, článok bol po týždni zaindexovaný a v priebehu niekoľkých dní sa vyšplhal na 2. miesto v SERP – hneď za featured snippet (rýchla odozva vyhľadávača) samotného Pinterestu:

Takže vrelo odporúčam vyskúšať to. Prinajmenšom neurobíte chybu.

Dajte mi vedieť, či vám táto rada pomohla, a želám vám veľa šťastia pri hodnotení!

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Čo je zámer vyhľadávania? A ako ho využiť pre SEO?

Zámer znamená zámer. Zámer vyhľadávania sa potom dá preložiť ako zámer vyhľadávania. Možno si aj sami uvedomíte, že keď si chcete objednať jedlo, zadáte do vyhľadávača iné výrazy, ako keď si chcete uvariť jedlo alebo zistiť, aké sú najlepšie reštaurácie vo vašom meste. A Google to vie. Na základe toho, ako sa pýtate, odhadne, aký…

Vojtěch Bruk

Najlepšie bezplatné nástroje SEO

Ak máte webové stránky, zaujímate sa o SEO. Existuje množstvo skvelých nástrojov, ktoré môžete použiť na SEO. Väčšina z nich je však pomerne drahá. Najmä ak začínate. Bezplatné seo analýzy nie sú utópiou, sú realitou, ak viete, kam siahnuť. Existujú však aj bezplatné nástroje. A môžete s nimi urobiť prekvapivo veľa. Podívajme sa na tie…

Vojtěch Bruk

Lokálne SEO za jedno popoludnie – 3 najdôležitejšie veci

Lokálne SEO môže rozhodnúť o vašom úspechu alebo neúspechu vo vyhľadávačoch. To zasa môže rozhodnúť o vašom úspechu v podnikaní. Preto sa určite oplatí venovať pozornosť lokálnej SEO optimalizácii. Najprv poporiadku. Dnešný článok je však o Paretových 20 %, ktoré produkujú 80 % výsledkov. Navyše, keď zažijete rýchle a ľahké výhry, možno budete chcieť vynaložiť…

Vojtěch Bruk