Ako získať spätné odkazy? 3 tipy na nízko visiace ovocie

Získavanie spätných odkazov je tvrdá práca. Ale je to oveľa menej práce, ako si ľudia často myslia. O tom, ako ich budovať, existuje množstvo obsiahlych článkov, ktoré sú skvelé. Podívam sa na 3 tipy, ktoré sú zrelými jablkami, ktoré sa vo svete linkbuildingu potulujú. Inými slovami, nezaberú veľa času a čas, ktorý zaberú, sa bohato…

Získavanie spätných odkazov je tvrdá práca. Ale je to oveľa menej práce, ako si ľudia často myslia. O tom, ako ich budovať, existuje množstvo obsiahlych článkov, ktoré sú skvelé.

Podívam sa na 3 tipy, ktoré sú zrelými jablkami, ktoré sa vo svete linkbuildingu potulujú. Inými slovami, nezaberú veľa času a čas, ktorý zaberú, sa bohato oplatí.

Ak to však s linkbuildingom myslíte vážne, tvorbu kvalitného a užitočného obsahu pravdepodobne nič nenahradí. Ani z tohto zoznamu :).

1. Uistite sa, že na svoju stránku odkazujete zo všetkých miest, kde máte profil

.

Sociálne siete budú miestom, na ktoré sa treba zamerať ako prvé. Ak máte niekde pekný a aktuálny profil, uistite sa, že aj tam máte odkaz na svoju webovú stránku.

Tento odkaz nie je veľmi dobrý, ale určite vám neuškodí a verím, že vám ľahko pomôže.

Keď už máte hotovo, je čas sa zamyslieť… Kde inde mimo sociálnych sietí máte profily, ktoré sa dajú spravovať?

Správa a podpora udalostí

Možno ste pomáhali pri charitatívnom podujatí, sponzorovali miestny klub alebo ste len boli členom dobrovoľníckej organizácie.

Kdekoľvek visí váš medailón, požiadajte správcu, aby naň pridal spätný odkaz. Nemal by to byť problém.

Ak nemáte žiadne takéto príspevky, pokojne si ich v budúcnosti naplánujte.

Univerzitné a iné profily

Univerzity a iné vzdelávacie inštitúcie majú často mimoriadne silné a autoritatívne domény.

Untitled

Ak by ste chceli platiť za odkazy z takejto domény, pravdepodobne by ste sa “plácli cez kapsu”.

Napr. aj Masarykova univerzita umožňuje svojim absolventom mať na svojej stránke profil, kde si môžete písať viac-menej čo chcete.

Untitled

Takže ak ste absolventom niektorej univerzity, pozrite sa, či má rovnaký katalóg.

Samozrejme povzbuďte svojich kolegov, aby robili podobný výskum :).

2. Získajte odkazy tam, kde vám ich chcú dať

Sekcia zmienok na webe

Ideálnym príkladom by bolo vytvorenie článkov pre sekciu “píše sa o nás”, ako o tom píše odkazy.

  1. Najdite stránku vhodnú pre dané odvetvie so sekciou “píše sa o nás”
  2. Napíšte článok a upozornite naň stránku, prípadne sa dohodnite, kým začnete

Recenzie a odkazy

Ak už máte v tomto odvetví nejaké meno alebo ak je vaša spoločnosť zaujímavá, môžete napísať recenziu alebo len referenciu, ktorá obsahuje spätný odkaz.

Môžete recenzovať ľudí, služby, produkty. Akékoľvek úsilie, ktoré vynaložíte na získanie spätného odkazu, sa často vyplatí.

Ľudia, pre ktorých túto prácu vykonáte, ju potom radi zverejnia na svojich stránkach, pretože im to len pridá na autorite a dôveryhodnosti.

Strategické partnerstvá

Pokúste sa dohodnúť strategické partnerstvá. Vy odkazujete na stránku svojho partnera a partner odkazuje na vašu stránku.

Najlepšie je spolupracovať s ľuďmi, ktorí nie sú priamymi konkurentmi, ale sú si blízki v odbore.

Kopywriter – vývojár, SEO špecialista, grafik…

Aranžér kvetov – fotograf, reštaurátor, organizátor svadieb…

Predajca VR reality – opravár VR reality, vývojári VR, testeri VR…

Taký je zámer.

3. Katalógy pobočiek

Všeobecne platí, že je lepšie vyhnúť sa katalógom. Existujú však výnimky.

Ak ste freelancer, výnimkou je portál Freelancer. A ak robíte čokoľvek iné, verím, že pri troche práce nájdete výnimku aj pre svoje odvetvie.

Existujú však všeobecné výnimky, ktoré by som odporučil takmer každému.

Vyhľadajte si na Googli moju firmu a Firmy.cz. Logicky by to nemali byť veľmi silné spätné odkazy, ale po zapnutí skúšobnej reklamy na Firmy.cz (za pár korún) sa autorita mojej domény zdvojnásobila (zo 6 na 12).

Neoveroval som to, ale predpokladám, že spätný odkaz zo Seznamu zohral svoju úlohu.

Vyskúšajte to a uvidíte.

Rozsiahle zdroje pre linkbuilding

PL

PL

Povedzte mi, aké máte skúsenosti s linkbuildingom!

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Článok sa nezobrazuje v Google – jednoduchý tip na opravu

Nezobrazuje sa váš článok v Googli? Dôvodov môže byť viacero. Možno je horší ako vaša konkurencia, možno máte len úplne novú doménu alebo ste si len vybrali príliš populárne kľúčové slovo. Často ide o kombináciu všetkých uvedených možností. Často však pomôže jednoduchá vec. Ktorá trvá asi 10 sekúnd. Odoslanie url adresy článku do služby Google…

Vojtěch Bruk

SEO – všetko, čo potrebujete vedieť

SEO je dôležité. Ale nie ako "popriať kolegovi šťastný sviatok z druhého poschodia". SEO je dôležité v živote. Aj keď sa môže zdať zdĺhavé, nudné, komplikované, predsa len rozhoduje o vašom (ne)úspechu na internete. Preto sa oplatí venovať jej maximálnu pozornosť. A časom zistíte, že je to vlastne celkom zábava. Najmä keď to prinesie ovocie.…

Vojtěch Bruk

Čo je linkbuilding a ako na to

Linkbuilding alebo budovanie spätných odkazov je skvelý spôsob, ako pomôcť svojej stránke vo vyhľadávaní. Ak sa to vezme za správny koniec... Ale pozrime sa na to od začiatku. Čo je to linkbuilding? Google považuje odkazy z rôznych miest na vašu stránku za hlasy, ktoré hovoria, že vaša stránka je kvalitná. Čím viac "kvalitných hlasov", tým…

Vojtěch Bruk
youtube seo