Pozrite sa na najlepšie BlackFriday ponuky
Ukázať ponuky
Vydáno: 01/09/2023
Aktualizováno: 29/08/2023

Ako zvýšiť návštevnosť webových stránok (2023)

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba. Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát - na vlastných projektoch aj na projektoch klientov. Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie. Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na…

Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba.

Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát – na vlastných projektoch aj na projektoch klientov.

Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie.

Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na vašu webovú stránku

Zajímavý blog. Vypísané prípadové štúdie. Možnosť získať zľavu. To všetko môžu byť zmysluplné dôvody, ktoré prilákajú zákazníkov na vašu webovú stránku.

Vžite sa do ich situácie a položte si otázku, či by ste išli na vašu stránku, keby nebola vaša.

Napr. mnohí majitelia stránok sú hrdí na sekciu “história spoločnosti”, ale keby to nebola ich spoločnosť, priznali by, že je to úplne nezaujímavá sekcia.

Pozrite sa na web očami svojich zákazníkov.

Maximalizujte dotykové body/miesta, cez ktoré sa dostanete na svoj web

Firmy.cz, Google my business, e-mailové podpisy, prekliky zo spriatelených stránok, QR kód v pobočke, sociálne siete – a mohli by sme pokračovať donekonečna.

Čím viac spôsobov, ako dostať ľudí na vašu stránku, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa tam niekto skutočne dostane.

Premýšľajte a zjednodušte možnosť dostať sa na svoju stránku pomocou všetkých miest a spôsobov, ktoré vás napadnú.

Kvalitný obsah

Kvalitný obsah je pre vašich návštevníkov, nie pre vás. Ak to prijmete a začnete takýto obsah publikovať, uvidíte výsledky.

SEO

SEO (alebo optimalizácia pre vyhľadávače) je súbor metód, ktoré pomáhajú prirodzene prilákať návštevníkov na vaše webové stránky. Je obrovský rozdiel medzi tým, keď SEO robíte na základnej úrovni, a tým, keď ho nerobíte vôbec. Ak SEO nerobíte, prečítajte si tri základné články, začnite uplatňovať rady v nich uvedené a očakávajte výsledky.

Summary

Získať návštevníkov na svoje stránky nie je jednoduchá úloha, ale keď sa vám to podarí, budete z toho profitovať po celú dobu existencie vašich stránok.

čo sa rozhodne oplatí.

Dajte mi vedieť v komentároch, či aj vy riešite problém s návštevnosťou, prípadne – čo sa vám osvedčilo?

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Čo je zámer vyhľadávania? A ako ho využiť pre SEO?

Zámer znamená zámer. Zámer vyhľadávania sa potom dá preložiť ako zámer vyhľadávania. Možno si aj sami uvedomíte, že keď si chcete objednať jedlo, zadáte do vyhľadávača iné výrazy, ako keď si chcete uvariť jedlo alebo zistiť, aké sú najlepšie reštaurácie vo vašom meste. A Google to vie. Na základe toho, ako sa pýtate, odhadne, aký…

20/04/2024
Vojtěch Bruk

Najlepšie bezplatné nástroje SEO

Ak máte webové stránky, zaujímate sa o SEO. Existuje množstvo skvelých nástrojov, ktoré môžete použiť na SEO. Väčšina z nich je však pomerne drahá. Najmä ak začínate. Bezplatné seo analýzy nie sú utópiou, sú realitou, ak viete, kam siahnuť. Existujú však aj bezplatné nástroje. A môžete s nimi urobiť prekvapivo veľa. Podívajme sa na tie…

05/02/2024
Vojtěch Bruk

Lokálne SEO za jedno popoludnie – 3 najdôležitejšie veci

Lokálne SEO môže rozhodnúť o vašom úspechu alebo neúspechu vo vyhľadávačoch. To zasa môže rozhodnúť o vašom úspechu v podnikaní. Preto sa určite oplatí venovať pozornosť lokálnej SEO optimalizácii. Najprv poporiadku. Dnešný článok je však o Paretových 20 %, ktoré produkujú 80 % výsledkov. Navyše, keď zažijete rýchle a ľahké výhry, možno budete chcieť vynaložiť…

31/01/2024
Vojtěch Bruk