Web bez návštevnosti možno výstižne prirovnať k obchodu uprostred púšte. Ak však nepodniknete žiadne kroky na jej zvýšenie, je veľmi nepravdepodobné, že spadne z neba.
Výzve zvýšiť návštevnosť som čelil niekoľkokrát – na vlastných projektoch aj na projektoch klientov.
Nižšie sú uvedené 4 veci, ktoré sa mi osvedčili najlepšie.
Dajte zákazníkom dôvod, aby prišli na vašu webovú stránku
Zajímavý blog. Vypísané prípadové štúdie. Možnosť získať zľavu. To všetko môžu byť zmysluplné dôvody, ktoré prilákajú zákazníkov na vašu webovú stránku.
Vžite sa do ich situácie a položte si otázku, či by ste išli na vašu stránku, keby nebola vaša.
Napr. mnohí majitelia stránok sú hrdí na sekciu “história spoločnosti”, ale keby to nebola ich spoločnosť, priznali by, že je to úplne nezaujímavá sekcia.
Pozrite sa na web očami svojich zákazníkov.
Maximalizujte dotykové body/miesta, cez ktoré sa dostanete na svoj web
Firmy.cz, Google my business, e-mailové podpisy, prekliky zo spriatelených stránok, QR kód v pobočke, sociálne siete – a mohli by sme pokračovať donekonečna.
Čím viac spôsobov, ako dostať ľudí na vašu stránku, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa tam niekto skutočne dostane.
Premýšľajte a zjednodušte možnosť dostať sa na svoju stránku pomocou všetkých miest a spôsobov, ktoré vás napadnú.
Kvalitný obsah
Kvalitný obsah je pre vašich návštevníkov, nie pre vás. Ak to prijmete a začnete takýto obsah publikovať, uvidíte výsledky.
SEO
SEO (alebo optimalizácia pre vyhľadávače) je súbor metód, ktoré pomáhajú prirodzene prilákať návštevníkov na vaše webové stránky. Je obrovský rozdiel medzi tým, keď SEO robíte na základnej úrovni, a tým, keď ho nerobíte vôbec. Ak SEO nerobíte, prečítajte si tri základné články, začnite uplatňovať rady v nich uvedené a očakávajte výsledky.
Summary
Získať návštevníkov na svoje stránky nie je jednoduchá úloha, ale keď sa vám to podarí, budete z toho profitovať po celú dobu existencie vašich stránok.
čo sa rozhodne oplatí.
Dajte mi vedieť v komentároch, či aj vy riešite problém s návštevnosťou, prípadne – čo sa vám osvedčilo?