Ako nájsť vyhľadávanie kľúčových slov (zadarmo)

Vyhľadávanie kľúčových slov je kľúčový údaj, ktorý treba mať na pamäti pri tvorbe nového obsahu alebo optimalizácii existujúceho obsahu. Existuje množstvo skvelých platených SEO nástrojov, ktoré vám presne toto umožňujú. Ale o nich až nabudúce. Dnes sa pozrieme na to, ako to urobiť zadarmo. Existujú tri základné možnosti. Šepkár a zoznam Google Zadajte do vyhľadávača…

Vyhľadávanie kľúčových slov je kľúčový údaj, ktorý treba mať na pamäti pri tvorbe nového obsahu alebo optimalizácii existujúceho obsahu.

Existuje množstvo skvelých platených SEO nástrojov, ktoré vám presne toto umožňujú. Ale o nich až nabudúce.

Dnes sa pozrieme na to, ako to urobiť zadarmo. Existujú tri základné možnosti.

Šepkár a zoznam Google

Zadajte do vyhľadávača svoje kľúčové slovo a pozrite sa, aké ďalšie kľúčové slová vyhľadávač odporúča. Tieto tzv. long tail kľúčové slová sú potom skvelé, pretože sa na ne zvyčajne ľahšie umiestňujú, pretože sú veľmi špecifické a je pre ne menej obsahu.

Viac o long tail slovách si môžete prečítať na stránke [Jana Strafeldyho](https://www.strafelda.cz/long-tail#:~:text=Long tail výraz (v angličtine,pre vyhľadávače a PPC reklamu.).

Podobne ako Google môžete použiť našepkávač zoznamov.

Existuje aj bezplatná možnosť prejsť priamo na špecializované platformy.

Reklamy Google

Google Ads je platforma spoločnosti Google pre nákupcov reklamy vo vyhľadávači. Možno ju však použiť aj na prieskum kľúčových slov.

Na tento účel používame nástroj “Keyword Planner“, ktorý na platforme nájdeme na 4 kliknutia.

1) Prejdite na stránku https://ads.google.com/home/ a prihláste sa pomocou svojho účtu Google.

2) Prejdite na plánovač kľúčových slov

3**)** Vyberte možnosť “Objavte nové kľúčové slová”

  1. Zadajte slovo a pozrite si výsledky.

Prehľad výsledkov:

To, čo dokážete so spoločnosťou Google, dokážete opäť so spoločnosťou Seznam. Tentoraz pomocou ich platformy Sklik.

Sklik

Prejdite na sklik.cz a znovu sa prihláste (v pravom hornom rohu).

  1. Ďalšie kliknite na plnú verziu Sklik
  1. Kliknite na “Návrh kľúčových slov”
  1. Zadajte kľúčové slovo, ktoré chcete preskúmať, a nechajte zobraziť viacero riadkov
  1. Vyberte príslušné slová a môžete exportovať celý zoznam

Ak chcete vidieť, ako vyzerá použitie týchto dvoch nástrojov v praxi, môžete sa pozrieť na matadora českého internetu Dušana Janovského alisa Yuha, ktorý ich použitie demonštruje v skvelom videu od Freelance.

Dúfam, že článok bol užitočný a dajte mi vedieť v komentároch, ako pristupujete k analýze kľúčových slov vy!

Často kladené otázky

Související otázky k článku.

Zeptejte se mě na cokoliv na LI
<script type='application/ld+json'>
{acf_strukturovana_data_clanku}
</script>

Komentáře

Zanechať prvý komentár

Podobné články

Článok sa nezobrazuje v Google – jednoduchý tip na opravu

Nezobrazuje sa váš článok v Googli? Dôvodov môže byť viacero. Možno je horší ako vaša konkurencia, možno máte len úplne novú doménu alebo ste si len vybrali príliš populárne kľúčové slovo. Často ide o kombináciu všetkých uvedených možností. Často však pomôže jednoduchá vec. Ktorá trvá asi 10 sekúnd. Odoslanie url adresy článku do služby Google…

Vojtěch Bruk

SEO – všetko, čo potrebujete vedieť

SEO je dôležité. Ale nie ako "popriať kolegovi šťastný sviatok z druhého poschodia". SEO je dôležité v živote. Aj keď sa môže zdať zdĺhavé, nudné, komplikované, predsa len rozhoduje o vašom (ne)úspechu na internete. Preto sa oplatí venovať jej maximálnu pozornosť. A časom zistíte, že je to vlastne celkom zábava. Najmä keď to prinesie ovocie.…

Vojtěch Bruk

Ako získať spätné odkazy? 3 tipy na nízko visiace ovocie

Získavanie spätných odkazov je tvrdá práca. Ale je to oveľa menej práce, ako si ľudia často myslia. O tom, ako ich budovať, existuje množstvo obsiahlych článkov, ktoré sú skvelé. Podívam sa na 3 tipy, ktoré sú zrelými jablkami, ktoré sa vo svete linkbuildingu potulujú. Inými slovami, nezaberú veľa času a čas, ktorý zaberú, sa bohato…

Vojtěch Bruk